Klacht Fiber Nederland: Geen internet

Klachtnummer
# 192739
Gebruiker
a.
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 28 februari is ons internet van Fiber uitgevallen. Tot op heden hebben wij nog steeds geen internet ( 30 oktober). Bellen met de klantenservice kost standaard een half uur om contact te krijgen. Hier wordt ons gezegd dat er aan gewerkt wordt. Steeds opnieuw. Na boos te worden wordt er hoogste prioriteit gegeven aan de tickets die zij doorzetten, maar dat blijkt dus ook niet te werken. Klachten doorgegeven op de website zelf, worden beantwoord met dat we beter de klantenservice kunnen bellen. Uiteindelijk is beloofd dat we een nieuwe modem krijgen. Deze zou opgestuurd worden op 20 oktober. Tot op heden hebben wij die ook niet ontvangen. Niemand daar lijkt zich ook maar iets aan te trekken van het feit dat wij 4, 5 week geen internet hebben en daar dus ontzettend mee gedupeerd zijn. Er is op geen enkele manier contact met hun te krijgen, maar dus ook geen internet.

Gewenste oplossing

In eerste instantie zouden we internet willen, aar intussen hebben we opgezegd en een nieuwe provider gekozen. Het aansluiten op internet van hen duurt ook nog twee weken. Dat zou betekenen dat wij 7 weken geen internet gehad hebben. Terugbetaling van de laatste twee maanden zou het minste zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Wat vervelend om dit te horen.
    Ik help u graag met het verhelpen van uw klacht.
    We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    a.
    Datum
    Ik zou graag persoonlijk contact willen. De klacht is na 5 weken verholpen, het glasvezelmodem van Fiber was kapot. Er is na minstens 20 telefoontjes een nieuwe opgestuurd en een monteur heeft hem vervangen. Wij snappen niet waarom deze oplossing 5 weken heeft moeten duren. We hebben extra kosten moeten maken om gebruik te kunnen maken van internet op een andere manier, we hebben aan jullie betaald voor een dienst die niet geleverd is. Wij willen deze kosten graag gecompenseerd hebben
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste mevrouw,

    We vinden het vervelend dat de oplossing zo lang op zich heeft laten duren. We zijn bezig om een gepaste oplossing te bieden om u toch bij te staan in de ontstane omstandigheden.

    We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste Mevrouw,

    Wij hebben begrepen dat uw storing is opgelost, wij zijn bezig met de compensatie voor u.

    Wij houden u op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen