Klacht Fiber Nederland: geen leveing waar ik woon maar meot wel betalen

Klachtnummer
# 125435
Gebruiker
bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben onlangs verhuisd naar en gebied waar geen glasvezel is maar ik kan mijn contract niet stoppen ik betaal dus 54,95 per maand voor iets waar ik geen gebruik van maak
Ik wil hier van af ik ben bijstandsmoeder en kan gewoon niet zoveel geld missen voor iets wat ik niet gebruiken kan!!!
meerdere malen geprobeerd te bellen maar sta gewoon half uur in de wacht ik wil graag terug gebeld worden

De oplossing

KOSTELOOS STOPPEN VAN MIJN CONTRACT IK KAN ER NIKS AAN DOEN DAT JULLIE NIET IN DIT GEBIED LEVEREN

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Nijborg,

    We hebben u net geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. Uit onze gegevens blijkt dat er al voor de verhuizing sprake was van een dubbel contract en dit is toen ook nog uitgebreid besproken. Mocht u voor nu nog vragen hebben, horen we dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?