Opgelost door Fiber Nederland: Geen levering en klantenservice die niet behulpzaam is/kan zijn

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 270815
Gebruiker
T.Remie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25 juni Fiber aangevraagd voor mijn nieuwe woning. Aanvraag verliep soepel en de bevestigingsmail had ik een paar minuten later in mijn inbox. Daarna tot op heden niks meer van Fiber gehoord. Half juli, begin augustus, 15 augustus en vandaag (18 augustus) gebeld met Fiber. Klantenservice verzoekt mij om geduld te hebben en kan mij niet helpen. Opzeggen is volgens Fiber niet mogelijk. Ondertussen 8,5 week na aanvraag nog steeds geen internet en tv met alleen de belofte "we zijn ermee bezig" om mij maar weer zonder oplossing weg te sturen.

De oplossing

Ik wil dat Fiber duidelijkheid biedt wat betreft het probleem en eindelijk internet en tv gaat leveren. Mocht dit niet op korte termijn mogelijk zijn dan verwacht ik zonder enige problemen de bestelling te kunnen afzeggen en naar de concurrent te kunnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    T.Remie
    Datum
    Fiber heeft contact met mij opgenomen. Zonder kosten wordt mijn contract per direct ontbonden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.Remie
Datum
Uiteindelijke oplossing
In ieder geval heeft dit mij niet extra geld gekost om het contract op te zeggen maar ik blijf totdat de concurrent mij kan aansluiten zonder tv en internet zitten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?