Klacht Fiber Nederland: geen levering van diensten wegens onjuist adres

Maria

Het gaat om de internet en telefoonaansluiting van mevrouw Razavi. Ze heeft zich als klant bij Fiber gemeld in juli. Fiber heeft echter een verkeerd adres van haar. Na talloze keren gebeld en gechat te hebben zonder contact te krijgen, hebben we nu 5 keer contact (incl een klacht) gehad met het verzoek het adres te wijzigen en het modem opnieuw op te sturen. Iedere keer werd ons verteld dat het goed zou komen. Ze heeft nog steeds niets ontvangen. De laatste keer dat er gebeld is, wist een dame ons te vertellen dat er nog steeds twee adressen in het systeem staan en het niet duidelijk was welk adres nu het juiste adres is. Mevrouw Razavi betaald vanaf juli voor internet en bellen maar kan er geen gebruik van maken omdat Fiber op een of andere manier niet in staat is dit simpele probleem op te lossen. We hebben nu wederom een klacht ingediend bij Fiber met het verzoek voor wijziging van het adres en een kostenvergoeding voor niet geleverde diensten.

Adreswijziging doorvoeren en het modem opsturen. En een terugbetaling van de maanden dat er niet geleverd is (juli en augustus)

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?