Klacht Fiber Nederland: Geen levering van fiber kabel al 7 weken geen internet of tv

Klachtnummer
# 336148
Gebruiker
Alfons@42
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik nu al 7 weken wacht op een nieuwe fiber kabel om de Fritsbox aan te sluiten
Herhaaldelijk kontakt gehad en uren in de wacht gestaan en nu een aanmaning binnen omdat ik de abonnement kosten heb terug geboekt omdat weiger te betalen voor zulk belabberde service
Vriendelijke groet d.f oosterkamp

De oplossing

Binnen nu en een week doen wat ze al 7 weken beloven of anders ontbinding van het contract wegens het in gebreke blijven

1 reactie

  1. Auteur
    Alfons@42
    Datum
    Fijn om te horen en hoop dat het nu ook werkelijk goed komt .
    Maar dan rest mij nog een vraag wat gaan wij doen met de aanmaning die ik ontving van uw bedrijf ik denk dat het op zijn minst redelijk is dat ik voor de 7 weken waar ik geen gebruik heb kunnen maken van internet en tv niets in rekening word gebracht en ik dus de aanmaning die ik ontving als niet verzonden kan beschouwen verzonden ,en de betaling pas weer start zodra ik de fiber kabel ontvangen heb

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen