Klacht Fiber Nederland: Geen levering van fiber kabel al 7 weken geen internet of tv

Alfons@42

Mijn klacht is dat ik nu al 7 weken wacht op een nieuwe fiber kabel om de Fritsbox aan te sluiten
Herhaaldelijk kontakt gehad en uren in de wacht gestaan en nu een aanmaning binnen omdat ik de abonnement kosten heb terug geboekt omdat weiger te betalen voor zulk belabberde service
Vriendelijke groet d.f oosterkamp

Binnen nu en een week doen wat ze al 7 weken beloven of anders ontbinding van het contract wegens het in gebreke blijven

Alfons@42
    Fijn om te horen en hoop dat het nu ook werkelijk goed komt .
    Maar dan rest mij nog een vraag wat gaan wij doen met de aanmaning die ik ontving van uw bedrijf ik denk dat het op zijn minst redelijk is dat ik voor de 7 weken waar ik geen gebruik heb kunnen maken van internet en tv niets in rekening word gebracht en ik dus de aanmaning die ik ontving als niet verzonden kan beschouwen verzonden ,en de betaling pas weer start zodra ik de fiber kabel ontvangen heb

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?