Opgelost door Fiber Nederland: Geen reactie op storingsmelding. Ook niet na rappel.

angry Opgelost
Emenpee

Ik heb op 2 okt een storing aangemeld. Op 18/10 (!) gevraagd of wanneer ik een reactie krijg. Bovendien heb ik tweemaal een klacht ingediend, dat ik geen enkele reactie krijg. Tot op vandaag duurt de storing voort en heb ik nog nul reactie gekregen. Ik wist dat Fiber een zeer slechte service en support biedt, maar dit is wel heel erg. Niet eens meer een reactie..!!!

Ik wil fatsoenlijk behandeld worden en dus dat fiber een reactie geeft en de storing oplost.

Emenpee
    Ik heb nog steeds geen reactie gekregen. Uiteraard wel een nieuwe factuur en zojuist ook een orderbevestiging terwijl ik niks besteld heb. Gaat uitstekend Fiber,,!!
    Emenpee
    Maar hebben jullie de strekking van mijn klachten (inderdaad: meervoud) begrepen? Het lijkt er niet op, want ik krijg nog steeds geen reactie op het openstaande storingsticket. Waarom gaat het op deze manier? Geen reactie, het ticket staat al 22 (!!) dagen open en ik krijg alleen antwoord als ik hier iets neerzet. Heeft dat ermee te maken dat dit openbare informatie is, die door iedereen gelezen kan worden? Ik vind het ronduit onbeschoft hoe ik behandeld word. Welk bedrijf, dat diensten levert, krijgt het voor elkaar om een ticket 22 dagen onbeantwoord open te laten staan?
    Emenpee
    Nu krijg ik een ‘reactie’ met daarin de vraag of het probleem al opgelost is. Maar dat is natuurlijk erg onwaarschijnlijk omdat er nog helemaal geen actie ondernomen is. En nu moet ik contact opnemen met de klanten’service’. Maar dat heb ik al gedaan door de storingsmelding op 2 oktober (inderdaad 26 dagen geleden!!) in te dienen. En ik voel er helemaal niks voor om ook nog eens minimaal 30min in de wacht te hangen als ik tracht om de klantenservice te bereiken. Dus ik stel voor, dat de klantenservice contact met mij opneemt.
    Emenpee
    En inmiddels is het 2/11 en de storing is nog steeds niet opgelost. Deze melding staat inmiddels al een maand open......
    Emenpee
    Wat wil de monteur dan overdag gaan onderzoeken als de klachten niet overdag optreden? Hoe kan ik hem laten zien wat de storing is?
    Emenpee
    Ik heb in het ticket dat al anderhalve maand (!) open staat, een datum en tijdstip aangegeven waarop de monteur bij mij langs kan komen. Ik heb ook om een bevestiging gevraagd, dat de monteur ook daadwerkelijk langskomt. Dit doe ik omdat ik tot op heden geen updates ontvangen heb in de storingsmelding die ik heb gedaan.
    Emenpee
    Waarom heeft er, in de anderhalve maand dat deze storing al duurt, nog niemand van de klantenservice of de technische dienst überhaupt het fatsoen heeft gehad om contact met mij te zoeken? Hetzij via het ticket, hetzij via de telefoon.? Dit kan toch niet zo doorgaan? Moet ik er dan toe overgaan om Fiber in gebreke te stellen??
    Emenpee
    Ik heb nog geen enkele keer contact met de klantenservice over dit onderwerp gehad. Alleen via dit kanaal wordt er blijkbaar met mij gecommuniceerd. U kunt in het ticket vast aantonen, dat er contact met mij is opgenomen. Ik zie het niet, dus ik wil graag weten hoe u erop komt dat ‘meerdere malen door klantenservice contact met mij opgenomen is’?
    Emenpee
    Afgelopen vrijdag is de monteur geweest. Hij vroeg om alle apparatuur los te koppen en van stroom te halen en vervolgens de tv ontvangen rechtstreeks bekabeld aan de Fritzbox te koppelen. Dat heb ik maandagavond gedaan en de klachten waren er nog steeds. Dit heb ik vandaag teruggemeld aan Current Connect. Current Connect heeft dit teruggemeld aan Fiber. Ik wacht op de volgende stap.
    Emenpee
    Ik heb donderdagavond contact gehad met de klantenservice, maar toen was de technische dienst niet aanwezig. de dame aan de telefoon vertelde mij (ze had het nog opgezocht) dat de technische dienst op zaterdag (vandaag dus) aanwezig zou zijn. Ik moest dus vandaag weer terugbellen. Dat heb ik gedaan en (uiteraard zou ik zeggen) bleek die informatie niet correct, want de technische dienst werkt niet op de zaterdagen...
    Emenpee
    Wanneer gaat de technische dienst nu inloggen op mijn router? Afgelopen zaterdag werd mij verteld, dat dat afgelopen maandag zou geschieden. Maar dat is niet gebeurd. Ik wacht nog steeds op een oplossing van de storing. Die staat nu al meer dan 2 mnd open.
    Emenpee
    Ik heb de user vorige week reeds aangemaakt. De beschrijving is dezelfde als die ik eerder ontvangen heb. De user is dus aangemaakt met wachtwoord zoals opgegeven
    Emenpee
    Ik heb de user opnieuw aangemaakt volgens de beschrijving. Als die juist is, dan zou het nu toch echt moeten werken
    Emenpee
    Eerder vandaag is er door uw technische dienst ingelogd op mijn Fritzbox. Ik zie in de logfile van mijn Fritzbox, dat er wijzigingen in mijn fritzbox zijn aangebracht. Ik wil graag vernemen welke wijziging er aangebracht is.
    Emenpee
    Ik heb een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd gekregen. Ik heb nog niet kunnen vaststellen of dit positief effect heeft.
    Emenpee
    Ik heb de oude ontvanger retour gezonden. Daarmee ontving ik direct een melding, dat het ticket gesloten is. Ik heb echter nog niet kunnen vaststellen, dat de storing daadwerkelijk verholpen is. Nu is het ticket dus inmiddels gesloten maar ik heb nog niet bevestigd dat de storing verholpen is. Hoe kan dit nu weer?
    Emenpee
    Ik heb nu 3 avond achtereen mijn opgenomen programma's kunnen bekijken, zonder dat alles bevriest. Daarmee lijkt het probleem dus opgelost. Uiteindelijk heeft de storing bijna 3 maanden geduurd. Krijg ik hier nog enige vorm van compensatie voor? Ik heb tenslotte bijna 3 maanden geen gebruik kunnen maken van een dienst, waarvoor ik wel betaald heb.
    Emenpee
    Na 3mnd storing en eindeloos vragen om updates, is de storing dan eindelijk opgelost. De wijze waarop de storing behandeld is, lijkt wat mij betreft helemaal nergens op. Maar het is nu opgelost.

Emenpee
Het omruilen van de tv-decoder. Dit had geen 3 maanden hoeven duren, als Fiber klantenservice gereageerd zou hebben op de storingsmelding.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?