Klacht Fiber Nederland: Geen respons van de storingsdienst

Klachtnummer
# 100234
Gebruiker
joop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks het dagelijks telefonisch contact nog steeds geen bericht over mijn aansluiting van de T.V.
Sinds 18-02-2015 overgegaan van Ziggo naar Fiber maar de T.V werkt niet (geen signaal)
De helpdesk kan niets anders doen dan de ticket doorsturen naar de storingdienst en deze neemt geen contact met mij op, daaardoor zit ik nu al bijna 2 weken zonder T.V.

De oplossing

Zorgen dat het signaal door komt en compenseren dan wel doorgeven dat dit niet lukt en het contract beëindigen met terugbetaling van de reeds geïnde bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen