Klacht Fiber Nederland: geen tv en radio na een door Fiber zelf veranderen van snelheid kabel

Klachtnummer
# 194259
Gebruiker
wil
Datum
3 reacties

Details

De klacht

1 November zou ik 2 a 3 minuten zonder internet zitten vanwege interne verbetering. Na een paar uur nog steeds geen internet gebeld... half uur in de wacht!! Oplossing voor internet maar nog steeds geen radio en TV ook nog niet na 7 dagen, terwijl in hun brief stond "paar minuten en klaar is Kees...."!
Via chat een oplossing gekregen om een en ander te doen maar nog steeds geen radio en TV!
Ik baal vooral omdat ik niet weet waar ik aan toe ben!!!

De oplossing

Graag Tv en Radio!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer,
    Wat vervelend om dit te horen.
    Ik help u graag met het verhelpen van uw klacht.
    We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer,

    Wij hebben u probleem doorgezet bij de Netwerkbeheerder.
    Wij houden u op de hoogte wanneer wij veranderingen doorkrijgen.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum

    Beste heer,

    Wij willen u graag informeren dat de storing van uw verbinding is verholpen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Mocht u nog vragen hebben kunt u gerust bellen met de klantenservice op (020 - 760 50 40, ook op zaterdag open)

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen