Klacht Fiber Nederland: Geen tv na verhuizing nu al 11 weken bezig...... Ten einde raad

Klachtnummer
# 137281
Gebruiker
Marieke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij krijgen geen tv verbinding omdat er wordt aangegeven dat het netwerk dit niet ondersteunt... Wij hebben nu al 200 uur aan de telefoon gezeten en er wordt niks concreets opgelost...

De oplossing

Dat er digitale tv gekeken kan worden via Fiber. Het internet werkt wel...

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Cremers,

    We hebben begrepen dat de televisie ondertussen weer werkt.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen