Klacht Fiber Nederland: Geen TV schandalige servic stuur monteur op kosten van Fiber onderdeel wat stuk is is ook van Fiber

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271137
Gebruiker
Hanscornelissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Geen TV.
Actie fiber.Ticket FT00515411: Hardware

Fiber Nederland op 22/08/2017 16:20

Geachte heer Cornelissen,

Na aanleiding van uw storingsmelding hebben wij besloten u nieuwe hardware toe te zenden.

U zal van ons z.s.m. een nieuwe Glasvezelmodem ontvangen.

Afspraak met Fiber en mijn reactie. Geachte.

De afspraak was dat er een monteur zou komen om het glasvezelmodem te vervangen.

zelf vervangen is voor mij geen optie , Dus zolang het modem er niet is heb nog steeds geen TV.

zo zie je maar service is weer ver te zoeken .

Echt ik walg hier van.
Weer even gebeld met Fiber. er kan een monteur komen als ik deze zelf betaal. Hoe zo het modem is van Fiber. Ik kan het door omstandig heden niet zelf NHA hersen infarct gehad. Fiber legt verantwoording bij klant en kan hier door zijn eigen handen wassen in onschuld als er wat fout gaat .
Schandalig

De oplossing


Fiber stuur een monteur met onderdelen zo dat mijn klacht verholpen is.
Praat niet over kosten als het onder deel van Fiber is, maar lever service
Of komt dat niet voor in het woorden boek van Fiber.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Cornelissen,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen en de klacht met u besproken.
    Omdat u aangeeft dat de storing buitenshuis ligt, hebben wij de netwerkbeheerder
    aangestuurd om het probleem te verhelpen.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanscornelissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben nog steeds geen tv. Pas in de loop van volgende week komt er een monteur langs om te kijken wat hij kan doen. Tussen de 3 en 5 werkdagen gaat dit duren. Deze oplossing hebben we dinsdag al voorgesteld maar niemand wil luisteren. En wij gaan geen € 90,00 kosten betalen voor een monteur die buitenshuis het mogelijke probleem gaat oplossen. Het is toch te schandalig voor woorden dat je bijna twee weken zonder tv zit. Wordt dus nog vervolgt. Met vriendelijke groet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen