Opgelost door Fiber Nederland: Geen werkend internet voor een jaar en toch maandelijks abonnementsgelden geincasseerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 690496
Gebruiker
S. Madan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een jaar lang heeft m'n internet het niet gedaan. Onlangs is er eindelijk iemand geweest die aangaf dat het wel klopt omdat er nooit een verbinding is gemaakt met de glasvezel. Dat moet namelijk aangevraagd worden.
Ik heb dus een jaar lang, sinds vorig jaar oktober maandelijks betaald voor internet, zonder het te krijgen.
Inmiddels is er een verbinding gemaakt en doet het internet het. Gezien ik een jaar lang geen internet heb gehad, heb ik mijn abonnementsgeld van het afgelopen jaar teruggevraagd. Meermaals heb ik dit aangegeven aan een medewerker aan de telefoon, waarna ik teruggebeld zou worden. Maar mijn verzoek wordt niet in behandeling genomen. Tevens wil ik zelfs m'n abonnement opzeggen gezien ik ontevreden ben over hoe het gelopen is. Ook hier wordt niet opgereageerd. Via de mail noch via bellen.

Graag krijg ik m'n geld terug van het afgelopen jaar en wil ik dat het abonnement afgesloten wordt. Het is onredelijk om te moeten betalen voor een product wat niet geleverd is.

Gewenste oplossing

Graag krijg ik m'n geld terug van het afgelopen jaar en wil ik dat het abonnement afgesloten wordt.
Geboden oplossing
Momenteel is dit hun voorstel: Hierbij bevestigen we dat het contract per 1-11-2023 wordt beëindigd. Wij zullen de maanden dat u geen diensten heeft gehad crediteren. Momenteel ben ik hoopvol en vertrouw ik erop dat het zo zal geschieden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    S. Madan
    Datum
    Beste Fiber,

    Mijn klantnummer is FP848319 (deze had ik al vermeld) graag hoor ik of uw een oplossing kunt bieden.

    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    S. Madan
    Datum
    Helaas niets vernomen. Nog steeds geen geld terug voor een jaar lang niet geleverde internet en ook geen mogelijkheid tot opzeggen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen