Opgelost door Fiber Nederland: Geen werkend internet voor een jaar en toch maandelijks abonnementsgelden geincasseerd
Details
Klacht
Een jaar lang heeft m'n internet het niet gedaan. Onlangs is er eindelijk iemand geweest die aangaf dat het wel klopt omdat er nooit een verbinding is gemaakt met de glasvezel. Dat moet namelijk aangevraagd worden.Ik heb dus een jaar lang, sinds vorig jaar oktober maandelijks betaald voor internet, zonder het te krijgen.
Inmiddels is er een verbinding gemaakt en doet het internet het. Gezien ik een jaar lang geen internet heb gehad, heb ik mijn abonnementsgeld van het afgelopen jaar teruggevraagd. Meermaals heb ik dit aangegeven aan een medewerker aan de telefoon, waarna ik teruggebeld zou worden. Maar mijn verzoek wordt niet in behandeling genomen. Tevens wil ik zelfs m'n abonnement opzeggen gezien ik ontevreden ben over hoe het gelopen is. Ook hier wordt niet opgereageerd. Via de mail noch via bellen.
Graag krijg ik m'n geld terug van het afgelopen jaar en wil ik dat het abonnement afgesloten wordt. Het is onredelijk om te moeten betalen voor een product wat niet geleverd is.
Gewenste oplossing
Graag krijg ik m'n geld terug van het afgelopen jaar en wil ik dat het abonnement afgesloten wordt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.