Opgelost door Fiber Nederland: Geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140351
Gebruiker
EK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 9 juni heb ik, zoals afgesproken met Fiber, facturen van een andere aanbieder gemaild, omdat ik het abonnementsgeld van deze aanbieder van Fiber terug zou krijgen. Na veel telefoontjes en aangemaakte tickets, heeft het tot 27 juli geduurd voordat bij 'Facturen' het bedrag als positief saldo genoteerd stond. Vanwege dit gedoe heb ik eind juli besloten mijn abonnement op te zeggen. Ik krijg daarnaast nog 19,80 euro abonnementsgeld terug dat ik al vooruit had betaald, 49 euro borg van de teruggezonden apparatuur en 6,27 euro van een niet aangevraagd in rekening gebracht pakket voor onbeperkt bellen. Dit alles staat keurig genoteerd bij 'Facturen', maar ik heb er nog geen cent van gezien. Fiber verschuilt zich achter de lange duur van storneringen, afhandelen van het abonnement etc etc. Ondertussen wacht ik al bijna 6 maanden op het eerste bedrag van 99,80 en ondertussen ook al maanden op de rest van de bedragen. Totaal gaat het om 174,53 euro, een aardig bedrag dus..

De oplossing

Het beloofde bedrag van 174,53 zo snel mogelijk teruggeboekt op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    EK
    Datum
    Het geld op mijn rekening gekregen van Fiber.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?