Klacht Fiber Nederland: Geretourneerde hardware in rekening brengen???

Klachtnummer
# 331959
Gebruiker
Rijssen59
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben de hardware retourgezonden naar het adres dat door fiber werd aangegeven , wij hebben op myfiber de track&trace code per pdf (screenshot)bijgevoegd , echter tot onze verbazing
krijgen we van fiber het verzoek om de hardware te retourneren anders word de hardware in rekening gebracht...De betaalde borg ook niet retour gekregen!

De oplossing

De geretourneerde hardware niet in rekening brengen, en de betaalde borg voor de hardware retourneren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen