Klacht Fiber Nederland: Glasvezel aanleg fiasco

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517380
Gebruiker
E Doeve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aanleg van glasvezel met heel veel vertraging aangelegd. Geen goede service en controle over de aanleg, meerdere malen klachten ingediend zonder succes. Uiteindelijk een beschadigde telefoon lijn welke niet meer werkt en onder mijn net bestraten terras ligt.
Zie; https://community.consumentenbond.nl/computers-elektronica-5/glasvezel-aanleg-fiasco-fiber-nh-solcon-21736

De oplossing

Ik wil een financiele schikking van 50%. Ze hebben me aangeboden de schade te maken, maar ik vertrouw ze niet meer en wil niet dat hun kwaliteit van werken mij nog meer schade bezorgd. Een deel van mijn hele terras zal er dan weer uit moeten, wat door een proffesionele stratenmaker gelegd is met keramische tegels en gator xp voegen. De aannemer heeft ook al aangegeven dat ze het er nooit meer zo strak ik krijgen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E Doeve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet opgelost, gedreigd mij af te sluiten wanneer ik overige vastrecht niet betaalde
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen