Klacht Fiber Nederland: Grootste rotzooi ooit!

Klachtnummer
# 152539
Gebruiker
bjorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Abbonement afgesloten per 5 februari, kosten worden al berekend vanaf januari
Totaal pakket intalleren lukt niet, omdat de router niet goed is. Moeten we zelf maar oplossen met lege usb stick en allerlei dingen proberen. Vervolgens een half uur bellen voordat je iemand aan de lijn krijgt, die ook niks voor je op kan lossen en we na 5 uur werk nog steeds zonder internet en tv zitten. Erg zonde, ik gun de kleinere bedrijven het graag, maar dit kan echt niet.

Gewenste oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen