Klacht Fiber Nederland: Halve installatie, geen aansluiting maar wel coax vervangen door UTP zonder werkende oplevering
Details
Klacht
Op aanraden Fiber mijn Ziggo opgezegd en monteur van Fiber (of inhuur) gekomen. Geen licht zoals hij het omschreef dus geen verbinding. Alle onderdelen uit de doos maar verder niets werkend. Wel mijn coax kabel vervangen door UTP dus geen TV meer. Oplossing zou 1 dag duren. We zijn een week verder, 6 telefoontjes en met moeite 1 keer teruggebeld geworden met de mededeling "ze (wie Joost mag het weten) zijn er me bezig" . Inmiddels per mail Fiber formeel aansprakelijk gesteld voor alle schade en gesommeerd dat ze binnen 24 uur het oplossen. Helaas 2 dagen later nog niets. Aangegeven dat ik per aangetekend schrijven de overeenkomst zal ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding. Opmerking van Fiber "we kunnen de overeenkomst niet kosteloos ontbinden" Direct aangegeven dat ik per direct mijn rechtsbijstand inschakel omdat ze niet leveren wat is afgesproken en geen enkele recht hebben op welke vergoeding, sterker nog Ik ga een schadeclaim indienen, toen verbrak ze de verbinding.Gewenste oplossing
Het bedrijf Fiber komt nu al haar beloftes niet na anders zou dit direct opgelost worden. Ze dienen hun verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat een klant tevreden is ipv het probleem af te schuiven terwijl de klant geen TV en straks geen internet meer heeft- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.