Klacht Fiber Nederland: Hebben geen belang bij een tevreden klant

Klachtnummer
# 189021
Gebruiker
HarryDeLutte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb me aangemeld via hun site en dacht glasvezel te krijgen voor een prijs van 3 maanden € 9,95 en daarna € 39,95. Afspraak gemaakt voor monteur om 08.00 op een dag, komt niet opdagen, bleek ziek te zijn geworden. Kan gebeuren, andere kon komen tussen 14.00 en 15.00 uur. Mee ingestemd al kost het me een hele dag omzetderving als ZZP er. Monteur zei dat die klaar is en teken op zijn apparaatje. s avond geen TV beeld, gebeldm bleek instelling niet juist te zijn. s aviond achter laptob, tergend langzaam, gebeld, blijkt normaal te zijn bij draadloze verbinding, met kabel zou het beter moeten gaan. doet het ook, maar nog steeds slecht 26 mB, weer gebeld (telkens oneindig labng wachten en niet weten hoe lang het nog duurt, geen aantal wachtende gemeld en en geen wachttijd) , blijkt dat dat vooraf bekend was, Hioe moet ik dat als leek allemaal weten . Bedrag maar gestorneerd, aangetekend schrijven naar mevr van Gilse, geen reactie totdat mijn TV het niet meer doet, weer bellen wachten

De oplossing

Contract op kunnen zeggen zonder resterende termijn moeten betalen. ben befried ben hun glasvezelscontract aan te gaan. dit voorstel al gedaan, maar dat zou niet kunnen.
wel dat ik beide contracten naast elkaar. Ze zouden DSL ingekocht hebben en er niet vanfakunnen. ze nemen een ontevreden klant op de koop toe

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen