Opgelost door Fiber Nederland: Hervatten uitzending werkt al langer dan 6 maanden niet

content Opgelost
Erik Nettekoven

Al sinds dag 1 dat ik een abonnement heb bij Fiber met digitale tv, werkt pauzeren en hervatten niet; pauzeren lukt, maar hervatten niet. Ook werkt replay zeer slecht, te vaak stop deze er gewoon mee.

Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en elke keer wordt er beloofd dat het opgelost wordt. 19 mei zou er een update op de setopbox zijn geweest, waarmee het probleem opgelost zou zijn, helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Ten eerste wil ik dat het probleem zsm wordt opgelost; pauzeren en dan hervatten moet gewoon werken

Ten tweede wil ik een vergoeding voor de geleden schade; ik betaal al meer dan een half jaar voor een dienst die niet gewerkt heeft en het probleem wordt maar niet opgelost.

Fiber Nederland
    Dat is heel erg vervelend. We hebben inmiddels contact gehad en binnenkort komt er een monteur bij u op bezoek. Nadat het probleem is opgelost zullen we een passende compensatie verwerken. Heeft u nog vragen dan horen wij het graag. Groet Fiber

Erik Nettekoven
Er bleek zonder hierop gewezen te zijn NOG een update beschikbaar te zijn. Toen de monteur het apparaat herstartte werd deze update geinstalleerd. Pauzeren en hervatten werkt weer, maar helemaal soepel gaat het nog niet. Soms werkt het op het ene kanaal wel en dan op een andere weer niet of andersom.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?