Klacht Fiber Nederland: Het gesloten van het internet zonder waarschuwing⚠

Klachtnummer
# 196951
Gebruiker
Aliaabed
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Best menner of mevrouw,

De hele dag is het internet gesloten en werkt niet, ik heb gedurende enkele uren gebeld, eindelijk om 5.45 zeiden ze dat ik €49.90 moet betalen, ik vertelde hen dat ik geen brief of mail heb gekregen dat ik dit bedrag moet betalen.
Ik betaalde dit bedrag maar het internet werkt niet !
Waarom laat u me 5 uur wachten om het antwoord te krijgen, en waarom stuurde u niet aan mij een brief dat ik moet betalen?
Ik betaal elke maand maar dat was asociaal dat u het internet stopt zonder waarschuwen.
Ali Aabed
Het Blik 69
7141TG Groenlo

De oplossing

Ik wil graad dat het internet weer werkt

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Aabed,

    Wat vervelend om dit te horen! Ik zie dat u met een collega heeft gesproken hierover. Het duurt niet langer dan 3 werkdagen om u weer te verbinden met internet na dat wij de betaling ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Aliaabed
    Datum
    Het internet begon op 30 september du tot 30 november moet ik€ 24.90+24.90 voor 2 maanden betalen, maar ik heb betaald :
    €24.15 op 4 oktober
    €49.90 op 22 november( dit bedrag die u op 22 november me hebt gevraagd).
    €24.90 op 24 november.
    En ik moet op 5 december €36.78 betalen ( volgens mijn incasso's in mijn rekening nummer )?
    Dat is ongelooflijk !
    Gedurende de periode van twee maanden en vijf dagen te betalen deze bedragen, bevondien heb ik ongeveer €110 betaald.
  3. Auteur
    Aliaabed
    Datum
    Ik heb geen probleem om dit maandelijks abonnement te betalen, dus waarom hebt u aan mijn email adres ( aliaabed51@gmail.com) niet gestuurd een waarschuwing.
    Dat was asociaal en respectloos.
    Ik hop dat u deze fouten corrigeren( deze bedragen ) en houd rekening met stoppen van het internet voor volgende keer.
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Aabed,

    Wij hebben alles voor u goed gezet in het systeem uw heeft een bedrag teveel betaald u zult dit terug zien op de volgende factuur.

    Wij sturen alle communicatie via Myfiber, dit hoort ook een kopie naar uw email te sturen. Wij zien dat de email overeenkomt met de email die bij ons bekend is.

    Wij hopen u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen