Klacht Fiber Nederland: Hoe lang moet het duren voor men de telefoon beantwoord als ik op wil zeggen?

Klachtnummer
# 351181
Gebruiker
F. van Waard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iets aanvragen is altijd zo geregeld. Maar iets opzeggen duurt altijd een ellenlange tijd.

De oplossing

Misschien zou het fijn zijn als men iemand niet 20 minuten laat bungelen aan de telefoon als hij of zij het abonnement op wil zeggen. Uiteindelijk heb ik 20 minuten zitten wachten en heb uiteindelijk de telefoon maar neergelegd. Verzoeke enige aandacht aan optie nummer 2 van het keuze menu te besteden want dit is belachelijk. Bij optie nummer 1 zijn jullie wel heel snel met het beantwoorden van de telefoon.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen