Klacht Fiber Nederland: Ik heb dit niet besteld!

Klachtnummer
# 335429
Gebruiker
g dekker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bericht gekregen van Fiber dat ik aangesloten wordt op glasvezel, maar ik heb mij niet aangemeld bij Fiber, nu beweren ze dat dit wel het geval is en sturen mij nu een bevestiging, maar die heb ik nooit gehad, tevens wordt er gedreigd met een afkoopsom en verdere facturen, ik wens geen gebruik te maken van Fiber, hoe kunnen we dit oplossen, tevens wordt er aangegeven dat ik nog wel facturen krijg en desnoods een deurwaarder of incassobureau.
Wat moet ik hiermee, als deze klacht geen oplossing biedt, zal ik dit melden bij de geschillencommissie telecommunicatie.

De oplossing

Dit zogenaamde abbonnement beeindigen en mij in zijn geheel uit hun adressenbestand halen.

1 reactie

  1. Auteur
    g dekker
    Datum
    Oke is goed ik heb jullie brief ontvangen

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen