Klacht Fiber Nederland: Ik kan nie meer in mijn fiber komen om toezicht te houden op mijn bewindvoeder

lunarocky

Fiber heeft zonder mijn toestemming mijn wachtwoord veranderd. Dit op verzoek van mijn bewindvoerder . Dus ik kan niks inzien en mijn bewindvoerder niet meer controleren. Ze hebben ook daar door het contract verlengt waar ik niet mee eens ben

Dat ik weer kan inzien in mijn gegevens van fiber . Ik heb recht op inzage van fiber. Tevens heb ik geen toestemming gegeven voor deze veranderingen

Beste klant,

Vervelend om te horen dat er dingen zijn gegaan zonder uw eigen aanvraag. Ik zou aanraden contact met ons te nemen via onze service desk zodat we samen kunnen kijken wat we kunnen doen.

lunarocky
    Ik heb contact gehad met fiber . Helaas is het zo dat jullie heel weinig medewerking ver lenen maar u mag wel contact met mij op nemen . En ik wil hier bij de opzegging van fiber doen graag wil ik een bevestiging van
    Beste klant,

U staat onder bewind, dit houdt in dat wij alles via uw bewindvoerder moeten uitvoeren wij hebben u contract niet verlengd wij hebben alleen u extra pakket gedeactiveerd. Ook na aanvraag van uw bewindvoerder hebben wij de 0900 nummer geblokkeerd.

Mocht u hier niet mee eens zijn moet u dit bespreken met uw bewindsvoerder.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?