Klacht Fiber Nederland: Ik krijg geen installatiepakket van Fiber maar moet wel betalen

Klachtnummer
# 250444
Gebruiker
Wendy84
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In mijn nieuwe huis heb ik per 1 december jl de diensten van Fiber aangevraagd. Op 9 december is er voor het eerst geld afgeschreven, maar had ik nog geen installatiepakket ontvangen. Ik heb gebeld en, na een uur in de wacht te hebben gestaan, werd mij verteld dat er door een storing iets misgegaan was maar dat het installatiepakket woensdag 14-12 of donderdag 15-12 binnen zou komen. Ik zou een track & trace code ontvangen als het pakket zou komen. Inmiddels is het vrijdag en heb ik nog geen pakket of track & trace code ontvangen. Ik heb nog 2 keer gebeld maar elke keer kreeg ik hetzelfde antwoord; het komt deze week.
Via myfiber heb ik een bericht achtergelaten dat ik graag wil dat het abonnement kosteloos geannuleerd wordt, maar er wordt niet gereageerd. Ik krijg dus geen antwoorden en geen installatiepakket maar ik moet wel betalen.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn abonnement kosteloos geannuleerd wordt zodat ik op zoek kan gaan naar een provider die wel de diensten levert waar ik voor betaal.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste mevrouw Lang,

    Ik heb u net gebeld en u gaf aan dat alles weer opgelost is. Zoals ik telefonisch aangaf mocht u vragen hebben over dingen kunt u ons altijd contacteren.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen