Klacht Fiber Nederland: Ik krijg geen reactie op mijn tickets op myfiber

Klachtnummer
# 181859
Gebruiker
rweeting
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een glasvezelabonnement voor mijn nieuwbouw woning afgesloten bij Fiber. Helaas hebben ze dit nog niet kunnen leveren, terwijl al meer dan 80 euro is geïncasseerd. Ik wil graag een update, maar kom niet door de wachtrij bij de telefonische klantenservice en er wordt niet gereageerd op mijn vragen via myfiber. Wel ontving ik deze week twee herinneringsprocessen, geen idee waarom en waarvoor.

Ik wil graag dat Fiber evenals andere providers hun diensten leveren en reageren op vragen en opmerkingen.

De oplossing

Leveren van het product waar ik reeds voor betaal en reactie op mijn vragen op myfiber.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Weeting,

    Reeds hebben wij uw dossier behandeld via klachtenkompas.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.