Klacht Fiber Nederland: Ik wil mijn borg terug!!!

B. Faasse

Mijn abonnement is per juli beëindigd. Netjes de apparatuur terug gestuurd. Zelf moeten bellen voor bevestiging hiervan. Al zeker drie keer gebeld om aan te geven dat borg nog niet binnen is. Steeds weer wordt beloofd dat de terugbetaling er nu echt aan gaat komen maar ingepland moet worden. Helaas wacht ik nog steeds op MIJN geld. Wordt het tijd voor een juridische procedure.

Gewoon vandaag het bedrag overmaken waar ik recht op heb. Lijkt me niet heel ingewikkeld.

Serieus?? 54 september!!??
    B. Faasse
    Nog steeds niks binnen hoor?
    B. Faasse
    Weer geduldig een weekje gewacht en nog steeds niks binnen. Hoe moeilijk kan het zijn om een paar tientjes over te boeken? Benieuwd of we het dit jaar nog gaan halen. Of wachten jullie tot je er een mooi kerstkado van kan maken?
    Geen zorgen ik blijf rustig berichtjes versturen om een beetje op de hoogte te blijven. Stel je voor als het straks afgerond is, dan ga ik onze fijne berichtjes nog missen.
    B. Faasse
    Toch maar weer even gekeken of de borg waar ik sinds augustus recht op heb al binnen is. Helaas is dat nog steeds niet het geval. Voor degene die dit leest hoop ik dat je werkgever iets redelijker om gaat met betalingen van je salaris.

Toch zou ik het fijn vinden wanneer jullie ergens de tijd kunnen vinden om het bedrag waar ik allang recht op heb gewoon even over te maken. Is echt niet zo’n hele grote moeite en kost op termijn minder dan steeds maar weer op mijn geklaag reageren.

Mocht het er komende week nog niet zij. Dan moet ik denk in maar dagelijks via deze weg contact gaan zoeken. Misschien dat ik dan niet vergeten wordt??
    B. Faasse
    Fantastisch!! Mijn borg is binnen. En dat na slechts 4 maanden 5 lange telefoontjes, diverse mails en vele berichten via klachtkompas. Het uurtarief van de gemiddelde krantenbezorger is er niks bij!
    Geweldig Fiber, bedankt voor de uitmuntende service. 😵

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?