Klacht Fiber Nederland: Illigale toepassing van bedenktijd
Details
Klacht
Na het afsluiten van een tv en internet abonnement aan de deur leek alles goed te gaan. Na instalatie bij 1 jaar later bleek er van alle mooie woorden helemaal niks waar te zijn en wilde mij beroepen op mijn bedenktijd. Fiber nederland geeft aan dat de bedenktijd ingaat na het ondertekenen van de overeenkomst aan de deur, dit is wettelijk onjuist, een bedenktijd gaat in na het leveren van de laatste hardeware ( heb ik pas gekregen 1 jaar na tekenen aan de deur). Ik heb navraag gedaan om te kijken of ik er zelf misschien naast zat maar dit bleek niet het geval. Ik heb nu en een ziggo abonnement en een fiber abonnement lopen dit alleen omdat fiber nederland zich niet aan de regels houd. Contact via mail is zeer beneden niveau. Reactie is niet onderbouwd en geeft meestal alleen antwoord op 1 vraag van de 5 die ik stel, dit omdat men de rest niet kan onderbouwen.Gewenste oplossing
Per direct het beeindigen van de overeenkomst, schadeloos gesteld worden en terugbetaling van de extra gemaakte kosten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.