Klacht Fiber Nederland: In gebreke stelling Fiber

HAllo,

Hopelijk kom ik via deze manier in contact met de klachten behandelaar, want via het klantenteam kom ik er niet door en wordt ik niet serieus genomen.

Sinds begin van mijn contract, heb ik problemen gehad met internet en telefonie (zie vorige klacht en tickets in jullie systeem.

Daar is na hoop gesteggel een maand compensatie voor gegeven.
Nu is het probleem met de telefonie na een jaar weer opgetreden.
Sinds begin november werkt de telefoonlijn niet goed. Ik hoor niets als ik gebeld word, en ook de bellende partij hoort niets.

Hier meerdere malen contact met jullie opgenomen, maar na 3 weken was het probleem nog steeds niet opgepakt. (ja er is ergens een keer op de router ingelogd).
Nu heb ik zelf het nummer naar Ziggo verhuist, zodat ik kan bellen, maar ga jullie wel in gebreke stellen en mijn incasso intrekken. Dit door jullie niet communicatie.

Hoop dat jullie via hier misschien willen reageren. Jullie hebben mijn gegevens.

Ik wil van mijn contract af. Ik betaal nu €50 voor alleen internet, want tv en telefonie werken niet.

Dit ook, omdat mijn contract niet gedowngrade of aangepast kan worden, terwijl jullie op de site wel gewoon een internetpakket aanbieden (http://www.fiber.nl/internet-only/)

Een downgrade naar het pakket internet only is voor mij ook acceptabel

Fiber Nederland
    Geachte heer Van Alten,

Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om de situatie bespreken en snel tot een oplossing te komen.

Fiber Nederland
    cvanalten
    Net een prettig gesprek gehad met iemand die een goede oplossing heeft voorgesteld.

Wacht nog even de bevestiging van de oplossing af, maar dit is prima stap!
    Goedenavond,

Kunnen jullie de bevestiging nog sturen?
    Alvast dank!
    cvanalten
    Zojuist met Marjolein gesproken, maar ze kan niets vinden van ons gesprek van 10 december. Graag hier op reageren of contact met haar opnemen en met mij.
    cvanalten
    echt waar, nog steeds geen gehoor gehad... Ga zo maar weer zelf bellen.
    cvanalten
    Door de tariefswijziging kon ik gelukkig kosteloos opzeggen.

Dank dus voor de gretigheid om een paar cent meer te verdienen, hopelijk volgen meer klagers mijn voorbeeld en zeggen het contract op.!

cvanalten

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?