Klacht Fiber Nederland: Incasso zonder ingebrekestelling

Klachtnummer
# 303796
Gebruiker
mbrown
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een incasso ontvangen zonder dat ik daarvoor een ingebrekestelling heb ontvangen.

De oplossing

De incasso ongedaan maken en samen naar een oplossing zoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bruinink,

    Bedankt voor uw bericht en uw klacht. Wij hebben u eerder hierover gesproken en een uitsluitsel gegeven.

    Vriendelijk vragen we om incassobureau te contacteren voor meer informatie.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen