Klacht Fiber Nederland: Internet Fiber val steeds we in niet stabiel, geen terug koppeling op klachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181971
Gebruiker
JAH
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Het internet wat geleverd wordt via de glasvezel in niet stabiel valt steeds seconde weg
Waardoor je steeds diverse app moet starten, tevens als je een klacht heb krijg je geen
Terugkoppeling wel als je een bestelling doet bij Fiber
Service is slecht

De oplossing

Graag zorgen dat ik een stabiel glasvezel internet krijg, anders abonnement geld retour
En een terugkoppeling krijg van de klachten.

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Hofman,

    Reeds hebben wij een stappenplan toegestuurd via MyFiber. Indien u hier niet uitkomt verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  2. Auteur
    JAH
    Datum
    Jullie snappen het niet helemaal geloof ik. Ik zit normaal op het internet en dan ineens uit het niets is de verbinding met internet verbroken. En het ligt niet aan de computer want hij doet het bij de telefoon mobiel en vast, tablet, tv etc. Het valt gewoon heel even weg en dan naar ff is de verbinding erweer en ook de normale snelheid. Maar hij moet gewoon niet de hele tijd wegvallen. En dat gebeurt wel een keer of 8 op een dag. Soms paar x achter elkaar dan weer tijd niet......Oplossing???
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Hofman,

    Om het proces te verhelpen moeten deze stappen worden doorlopen. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hieromtrent medewerking te verlenen.

    De communicatie zou kunnen verlopen via MyFiber.

    Wij sluiten hier dan ook het dossier.
  4. Auteur
    JAH
    Datum
    Ik moet de snelheid meten, en die is prima als ik internet heb, maar het gaat juist erom dat het internet geregeld wegvalt op een dag en dan kan ik dus niets ook geen snelheid meten en het gaat juist om het wegvallen. Oplossing van niets dus en lekker makkelijk roepen we sluiten hiermee het dossier.........Oja en als je er niet uitkomt bellen/ chatten...waar je niet doorheen komt.
    Nee bepaalt geen goede service, maar wel geld incasseren....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JAH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry