Opgelost door Fiber Nederland: Jammer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252009
Gebruiker
T. Leurgesteld
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Jammer dat ik alleen
ingebrekestellingen krijg, in plaats van een reactie op mijn
vragen/klachten. Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat het
hier gaat om fatsoenlijke handelspraktijken.

De oplossing



Verscheuren van de overeenkomst, op grond van wat ik al eerder
gemeld heb (hier, elders, telefonisch, via MyFiber en per
aangetekende brief). Scheelt ons allebei kopzorgen, tijd, energie
en geld voor juridische bijstand. Dan kan ik bovendien verder met
waar het om begonnen is: online zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor onze late reactie op u aanvraag. Wij hebben u verzoek in behandeling u kunt een ticket vinden met onze reactie wij willen u graag daar verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    T. Leurgesteld
    Datum
    Bedankt voor uw reactie, dat is tenminste iets. Ik wil het houden bij mijn eerste klacht: belangrijkst is dat de overeenkomst m.i. niet op eerlijke wijze tot stand is gekomen. Het is niet redelijk om te roepen dat de bedenktermijn voorbij is, terwijl Fiber in die twee weken op geen enkele manier te bereiken is geweest! (Wat tientallen getuigen kunnen beamen.)

    Nogmaals: ik ben bijna dagelijks in de weer geweest om te checken of mijn schriftelijke opzegging was aangekomen, met de nodige kosten van dien. Aan mijn inspanningen heeft het niet gelegen, dat ik pas een halve dag te laat iemand aan de lijn kreeg. Om een aanvraag tijdig ongedaan te kunnen maken moet een bedrijf wel voldoende bereikbaar zijn.
    Een beetje coulance is dan wel op zijn plaats.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor de onduidelijkheden, wij hebben besloten uit coulance u toch te vertrouwen op uw woord.
    Wij hebben de overeenkomst ontbonden.

    Wij wensen u nog veel succes.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    T. Leurgesteld
    Datum
    Bedankt, fijn dat we er toch onderling uit zijn gekomen! Ik wens u ook succes, vooral met het verbeteren van de communicatiemogelijkheden, zodat dit soort klachten niet meer nodig is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Leurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontbinden van het contract: de oplossing is nagekomen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen