Opgelost door Fiber Nederland: Jammer

content Opgelost
# 252009

Jammer dat ik alleen
ingebrekestellingen krijg, in plaats van een reactie op mijn
vragen/klachten. Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat het
hier gaat om fatsoenlijke handelspraktijken.

Verscheuren van de overeenkomst, op grond van wat ik al eerder
gemeld heb (hier, elders, telefonisch, via MyFiber en per
aangetekende brief). Scheelt ons allebei kopzorgen, tijd, energie
en geld voor juridische bijstand. Dan kan ik bovendien verder met
waar het om begonnen is: online zijn.

Beste klant,

Excuses voor onze late reactie op u aanvraag. Wij hebben u verzoek in behandeling u kunt een ticket vinden met onze reactie wij willen u graag daar verder helpen.

T. Leurgesteld
    Bedankt voor uw reactie, dat is tenminste iets. Ik wil het houden bij mijn eerste klacht: belangrijkst is dat de overeenkomst m.i. niet op eerlijke wijze tot stand is gekomen. Het is niet redelijk om te roepen dat de bedenktermijn voorbij is, terwijl Fiber in die twee weken op geen enkele manier te bereiken is geweest! (Wat tientallen getuigen kunnen beamen.)

Nogmaals: ik ben bijna dagelijks in de weer geweest om te checken of mijn schriftelijke opzegging was aangekomen, met de nodige kosten van dien. Aan mijn inspanningen heeft het niet gelegen, dat ik pas een halve dag te laat iemand aan de lijn kreeg. Om een aanvraag tijdig ongedaan te kunnen maken moet een bedrijf wel voldoende bereikbaar zijn.
    Een beetje coulance is dan wel op zijn plaats.
    Beste klant,

Excuses voor de onduidelijkheden, wij hebben besloten uit coulance u toch te vertrouwen op uw woord.
    Wij hebben de overeenkomst ontbonden.

Wij wensen u nog veel succes.

T. Leurgesteld
    Bedankt, fijn dat we er toch onderling uit zijn gekomen! Ik wens u ook succes, vooral met het verbeteren van de communicatiemogelijkheden, zodat dit soort klachten niet meer nodig is.

T. Leurgesteld
Ontbinden van het contract: de oplossing is nagekomen

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?