Klacht Fiber Nederland: klantenservice

Wij hebben in oktober 2013 een week zonder internet, tv en telefoon gezeten. Uiteindelijk bleek het aan het modum te liggen toen na een week bellen de monteur eindelik langs kwam.
Gistermiddag 5 december wederom geen tv, internet dan wel telefoonverbinding. vanochtend gebeld met de klantenservice van Fype en zij vonden het allemaal reuze vervelend, maar zelfs een toezegging dat er vandaag teruggebeld zou worden met een stand van zaken dan wel welke stappen er ondernomen zouden worden kon er niet van af.
Wederom rond half 5 telefonisch contact opgenomen. Het enige wat de medewerker mij kon vertellen was dat de melding om half 2 was doorgezet. Niets over een eventuele oorzaak dan wel of er een monteur langs komt. De medewerker wenste mij een goed weekend met een lekker glas wijn en een goed boek. waarschijnlijk grappig bedoeld, maar ik vond dit schoffferend.

En passende oplossing zodat de tv, internt en telfoonverbinding het weer doet. En geen afwimpel gedrag.
. Hoe: in ieder geval per direct een monteur langssturen om te repareren.
En als dit niet binnen twee dagen gerepareerd is (de tv, internet danwel telefoon verbinding) ontbinding van het contract, aangezien niet de gewenste dienstverling wordt geleverd.

Fiber Nederland
    Beste mevrouw van der Meer,
    De storing is inmiddels opgelost, de week storing word gecompenseerd op uw eerstvolgende factuur. Tevens zult u spoedig bericht krijgen over compensatie omdat wij begrijpen dat het een vervelende situatie is geweest. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen u spoedig berichten over verdere compensatie.
    Vriendelijke groet,
    Fype Klantenservice
    Top: de telefonisten blijven over het algemeen beleefd.
    Tip: Maar stuur eerder een monteur langs ipv pas na een week

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?