Klacht Fiber Nederland: Kosten voor aansluiting verhalen op afnemer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96970
Gebruiker
Loeters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het overstappen van KPN naar Fiber zou kosteloos zijn. Een 1/2 jaar na mijn desastreuze aansluiting op Fiber probeert de onderaannemer van Fiber alsnog de kosten van de aansluiting op mij te verhalen. Fiber zet er blijkbaar bewust een onderaannemer tussen zodat zij niet hun gemaakte afspraken hoeven na moeten komen.

De oplossing

Fiber dient kosten en wat so ever met hun onderaannemer te regelen en de klant hier niet mee lastig te vallen.
Alsnog het contract met Fiber direct ontbinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Loeters
    Datum
    Fiber wenst geen verantwoordelijkheid te nemen over hun bedrijfsvoering en dit bedrijf dient dan ook zo snel mogelijk van de markt te verdwijnen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loeters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?