Klacht Fiber Nederland: Krijgen geen verrekening en komen contract niet na

Klachtnummer
# 157525
Gebruiker
Brendalie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een week geen internet gehad en vragen al vanaf november de teruggave wordt aan het lijntje gehouden!
Wordt totaal niks ondernomen.
En vanaf begin contract zouden wij een modem krijgen ook nooit gehad terwijl dit in contract beschreven staat.
Al met al enorm slechte diensten en bij niemand aan te raden wat er wordt niks opgelost!
Wij zijn wel genoodzaakt stappen te ondernemen en hebben gelukkig alles zwart op wit.

De oplossing

Al onze problemen wat beschreven staat hebben nu wel lang genoeg gewacht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen