Klacht Fiber Nederland: leugens verkoper aan de deur

fam S

De verkoper van Fiber heeft aan de deur ronduit leugens verteld. Wij zouden interactieve tv met opname-functie en drie extra ontvangers voor € 44,95 kunnen krijgen. Wij hebben meerdere malen expliciet gevraagd of dit echt allemaal in deze prijs was begrepen en zijn antwoord hierop was JA. De prijs was voor ons van doorslaggevende betekenis bij het tekenen van de overeenkomst en naar nu blijkt moet voor al deze zaken die wij graag wilden bijbetaald worden. Verder zou alles bij het oude blijven en zouden er dus geen extra kabels getrokken hoeven worden. Naar nu blijkt absoluut niet waar. De verkoper heeft met ons de overeenkomst doorgenomen en hierbij wederom geen aandacht besteedt aan het feit dat voor al deze door ons gewenste diensten bijbetaald moet worden. Wij hebben hem op zijn woord vertrouwd en hebben dus achteraf niet het hele contract zitten uitpluizen. Van dergelijke pertinente leugens zijn wij niet uitgegaan en ik mag hopen dat dat ook niet de bedoeling kan zijn.

Onder de juiste voorstelling van zaken hadden wij nooit deze overeenkomst afgesloten. Wij stellen ons op het standpunt dat de overeenkomst tot stand is gekomen op grond van dwaling en verzoeken om ontbinding van de overeenkomst. Wij hopen van harte op een gepaste oplossing. Wij voelen ons behoorlijk bedrogen.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

fam S
    Er is nog bijgekomen dat wij een nieuwe router moeten aanschaffen om een internetverbinding te kunnen krijgen. De verkoper heeft ons verzekerd dat dit niet nodig was en dat dit met de KPN experia box kon, die wij nu hebben. Kortom nog meer extra kosten waar ons toch echt iets anders over is verteld.