Opgelost door Fiber Nederland: Maanden lang telefoonklachten

G.P.J.

Sinds vorig jaar augustus hebben wij problemen met telefonie van Fiber. Ingaand, uitgaand (geen gehoor), andere netnummer zichtbaar bij andere vaste nummers tot GEEN telefoon. Tot op heden is er geen oplossing hiervoor en wij maar betalen.
Onlangs door 2e lijns service 2 x in 2 wken tijd een monteur langs geweest om het modemkastje te wisselen. Nog steeds niet verholpen, monteur heeft voor de 2e keer aangegeven dat het probleem bij Fiber ligt. Zodra ik contact opneem met jullie wordt ik niet wijzer! Er wordt zo snel mogelijk voor een oplossing gezorgd word er gezegd. Ik heb die hoop al een beetje opgegeven na al die maanden. Ik ben altijd degene die contact op moet nemen, terwijl wij niet eens met een vast nummer kunnen bellen.En terugbellen? Ho maar.

In het verhelpen van het probleem heb ik na lange tijd geen vertrouwen meer in. Wij hebben al die maanden netjes betaald voor een slechte telefoon service. Terwijl we heel coulant zijn geweest om jullie het probleem op te laten lossen
Nu willen wij gewoon zsm een reactie en van het contract af.

Fiber Nederland
    Beste meneer Spelt,We zien inderdaad dat er bij u een probleem is. We zullen zorgen dat deze met prioriteit behandeld wordt.MVG,
    Barbara de Bont
    G.P.J.
    Door U bemiddeling , is het maandelange probleem ! binnen twee dagen opgelost, en hopelijk voorgoed.
    Met vriendelijke groet . G.P.J.

G.P.J.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?