Klacht Fiber Nederland: Meerdere klachten

Klachtnummer
# 199173
Gebruiker
Francisca
Datum
1 reactie

Details

Klacht

6 november heb ik mij aangemeld bij fiber als nieuwe klant (online)voor een all-inn pakket. Op 1 december kreeg ik een factuur van bijna 39 euro en op 2 december krijg ik een factuur van 60 euro. 39 euro is het maandelijks bedrag en 60 euro borg en administratiekosten. Op 1 december heb ik fiber gesproken waar mijn pakket bleef en er was een vertraging met de bestelde artikelen en bekend bij fiber. Ik kreeg te horen, veel collegas zijn ziek. Vermoedelijk krijgt u zaterdag uw pakket en ik heb u hiermee geholpen ga nu ophangen want het is druk. Ik heb 45 min aan de telefoon gewacht op een medewerker. Op 1 december heb ik mijn pakket ontvangen zonder enige bericht van verzending.

Vandaag 5 december nog steeds geen mail gekregen om mijn tv te activeren in de router. Ik heb weer gebeld 1 uur 6 min aan de telefoon en ik heb opgehangen en bel nu weer maar dan via mijn vriend die ook een aansluiting via fiber heeft en waarmee ik dus gratis kan bellen, onderhand 40 minuten aan de telefoon

Gewenste oplossing

Mijn mobiele kosten van 2 uur vergoed krijgen, klantenservice moet beter en ik wil gebruik maken van mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste mevrouw,

    Wij willen ons verontschuldigen voor de op dit moment ongewenste wachttijden.
    Ik snap niet goed wat het probleem bij u is mevrouw. Voor televisie hoeft u niet te registreren via het modem.

    Kunt u misschien meer uiteenzetten wat er precies aan de hand is zodat ik daar gepast een oplossing kan vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen