Klacht Fiber Nederland: Misleiding

Klachtnummer
# 32296
Gebruiker
John
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verkoper belooft alles om de klant maar een contract te laten tekenen en bij levering blijkt dat alles anders is en niet klopt en de communicatie zeer slecht verloopt via de klantenservice.
Ze komen hun beloftes niet na en daarom wil ik het contract ontbinden.
Dit moet toch mogelijk zijn als zij niet de producten leveren die ze aan mij met verkeerde voorwenselen verkocht hebben.

De oplossing

Ontbinding van het contract

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Heemskerk,Dank u voor uw bericht. Heel vervelend dat op het moment niet naar wens verloopt. Wij zullen toch ons best doen het zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ik begrijp dat het probleem momenteel bij de installatie ligt waarbij een kabel door naar boven moet worden getrokken. U heeft bij het aangaan van het contract voor het Doe-Het-Zelf pakket gekozen en wilt nu een monteur om de aansluiting af te ronden. Naast telefonische ondersteuning hebben we u alsnog een monteur aangeboden tegen een gereduceerd tarief. Wenst u hier nog gebruik van te maken? Dan hoor ik het graag zodat ik alles in werking kan gaan zetten. Met vriendelijke groet,Fype

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen