Klacht Fiber Nederland: monteur nodig

Klachtnummer
# 132040
Gebruiker
kabel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

vrijdag door eigen fout bij installatie de kabel in het modem doorgesneden. Nu al 4 dagen bezig om iemand zover te krijgen dat er een nieuwe kabel aangelegd wordt, want nu al 4 dagen geen televisie, radio, internet en telefoon. Al meer dan 100 euro mobiel verbeld met helpdesk. Nu twee achtereen 50 minuten in de wacht gestaan bij de technische helpdeks (en krijg dan in gesprek toon) nu 3e maal. Vanochtend wel een keer doorgekomen, werd teruggebeld door monteur, maar die ging hier niet over en hing op.

Gewenste oplossing

Ik wil graag z.s.m., liefst vandaag nog dat er nieuwe kabel aangelegd kan worden zodat ik alles weer aangesloten krijg. Echter dan moet ik wel contact kunnen krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Oldenmenger,

    We hebben net contact gehad met uw partner en begrepen dat de geboden oplossing naar wens is.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen