Klacht Fiber Nederland: monteur

debbie

Al dagen ben ik bezig om mijn Internet werkend te krijgen dit lukt niet en heb ik gevraagd om hulp van een monteur waar ik als nieuw abonnee recht op heb.....het maken van een afspraak schijnt erg moeilijk te zijn ik wacht al 3 dagen op een telefoontje van de monteur om een afspraak te maken. ....ondertussen betaal ik mijn abonnement wel maar heb geen Internet geen tv en geen telefoon erg leuk met 2 pubers kinderen en ikzelf zijn op ons telefoon abonnement over de data limiet heen ik ben lid geworden van de videotheek. ..m ik vind het ronduit schandalig dat het wachten op een monteur zo lang moet duren en heb inmiddels spijt van mijn overstap naar fiber.. .inmiddels zit ik al vanaf 5 augustus zonder Internet tv en telefoon waar ik wel voor betaal en maak ik onkosten die niet nodig hadden geweest

Een monteur die het spul kont aanleggen onkosten vergoeding en terug gave abonnement geld en excuses van fiber

Fiber Nederland
    Geachte mevrouw Klooster,

We hebben u net geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. De storing is verholpen en als compensatie is besloten om de volledige maand augustus niet in rekening te brengen.

We hopen dat u zich kunt vinden in de geboden oplossing.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?