Klacht Fiber Nederland: monteur
Details
De klacht
Al dagen ben ik bezig om mijn Internet werkend te krijgen dit lukt niet en heb ik gevraagd om hulp van een monteur waar ik als nieuw abonnee recht op heb.....het maken van een afspraak schijnt erg moeilijk te zijn ik wacht al 3 dagen op een telefoontje van de monteur om een afspraak te maken. ....ondertussen betaal ik mijn abonnement wel maar heb geen Internet geen tv en geen telefoon erg leuk met 2 pubers kinderen en ikzelf zijn op ons telefoon abonnement over de data limiet heen ik ben lid geworden van de videotheek. ..m ik vind het ronduit schandalig dat het wachten op een monteur zo lang moet duren en heb inmiddels spijt van mijn overstap naar fiber.. .inmiddels zit ik al vanaf 5 augustus zonder Internet tv en telefoon waar ik wel voor betaal en maak ik onkosten die niet nodig hadden geweestDe oplossing
Een monteur die het spul kont aanleggen onkosten vergoeding en terug gave abonnement geld en excuses van fiberDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.