Klacht Fiber Nederland: Na 7 maanden nog geen huisaansluiting
Details
Klacht
Op 05-07-2022 heb ik een schrijven van Fiber gekregen waarin wordt gestelddat u blij bent dat ik voor Fiber heb gekozen. Verder zou ik zo snel
mogelijk aangesloten worden op het glasvezelnet.
Al enkele maanden ligt de glasvezelkabel bij ons in de straat maar wij
zijn nog niet in de woning aangesloten.
Nu hebben wij een in Drenthe een huis gekocht waar een glasvezel aansluiting is.
Maar omdat Fiber daat nog niet op dat adres aan kan sluiten moet ik mijn na 7 maanden nog niet aangesloten abonnement afkopen.
Gewenste oplossing
aangezien zij zelf stellen dat de klant zo spoedig mogelijk wordt aangesloten en dit na 7 maanden nog niet gedaan is, komt Fiber volgens mij haar afspraken niet na en moeten zij geen afkoopsom vragen voor een niet nagekomen contract- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.