Klacht Fiber Nederland: Na de laatste update zeer veel problemen om opgenomen films te bekijken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282334
Gebruiker
jvr.beveiliging
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Na de laatste update zeer veel problemen om opgenomen films te bekijken.
Doorspoelen lukt niet meer en veel films kan hij niet meer vinden

De oplossing

nieuwe ontvangers leveren die beter werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jvr.beveiliging
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zijn niet met oplossing gekomen, nieuwe software in router gedaan maar helpt niets, ik geef het op en stap zodra het kan over en raad iedereen aan geen Fiber te nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen