Klacht Fiber Nederland: niet kunnen leveren wat ze beloven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112932
Gebruiker
hans
Datum
4 reacties

Details

De klacht

bij aanmelding gevraagd wat ze konden bieden
dit was full had tv, 200/200 mb internetsnelheid met de verdubbelaar
interactieve tv wat ik kreeg was hd ready een snelheid van ongeveer 30/50 mb
en geen interactieve tv gevraagd wat voor een settopbox ik zou ontvangen was een animo 540 kreeg een onbekend iets waar geen full hd opzat kon nog niet in twente
als ze dit alles vooraf hadden gemeld nooit voor fiber gekozen dus na een dag opgezegd moest per mail ook dit gedaan en kreeg na lang aandringen eindelijk een bevestiging maar moest wel 18 dagen betalen dit deden ze uit coulance omdat de opzegtermijn een maand was klopt een maand voor full hd 200/200 mb en interactieve tv niet voor hd ready niet voor 20/50 en niet voor geen interactieve tv alles retour gezonden
dit verteld en medegedeeld aan fiber eerst een rekening van 99 euro daarna een correctie nu nog maar 77 euro de borg van 49 euro moet hier nog van af blijft een verschil over van ongeveer 28 euro

De oplossing

de aanmaning ongedaan maken en op zijn minst een excuus

4 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Meijer,

    Het spijt ons dat onze diensten niet voldeden aan de verwachtingen. De opzegtermijn van uw contract was één maand. Om tegemoet te komen aan uw wensen hebben we u niet voor de volle maand vastgehouden, maar het contract beëindigd op 18 maart. Dit betekent dat u ons abonnementsgeld van 2 tot 18 augustus verschuldigd bent. Zodra het openstaande bedrag voldaan is, kunnen we de eindfactuur opmaken.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    hans
    Datum
    Ga niet betalen voor iets wat niet geleverd is
    Als je hond wil ga je ook niet met een kat weg
    Kat in de zak kopen heet dat
    Op de dag van aansluiten al opgezegd dus geen halve dag gebruikt
    OMDAT ZE NIET KUNNEN LEVEREN WAT ZE BELOVEN

  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Meijer,

    Als onze diensten niet naar behoren werken, dient u ons wel de kans te geven om dit te herstellen. U geeft zelf al aan dat u op de dag van aansluiten meteen hebt opgezegd. Dan zijn wij niet in de gelegenheid om eventuele storingen op te lossen. Contractueel was u ons een maand verschuldigd en wij hebben bijna de helft daarvan kwijtgescholden. Dit is in onze ogen een hele coulante oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    hans
    Datum
    Heb gebeld en jullie konden niet leveren wat belooft is nu nog steeds niet dus nog geen full HD in twenthe
    Medewerkers zeiden direct dat ze dit niet konden leveren
    Dus als ik twee dagen of drie weken had gewacht het had niets uitgemaakt
    Dus eerst kijken of je kunt leveren wat je belooft
    Heb alle correspondentie en chats uitgeprint waarin word gezegd dat het niet kon
    Blijf dus bij mijn standpunt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen