Opgelost door Fiber Nederland: Niet kunnen opnemen van o.a. BBC One

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121975
Gebruiker
Kaatje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nadat mij eerst het Fiber abonnement verkocht is met de melding dat ik mijn Humax(en) kon blijven gebruiken, heb ik een opname abonnement moeten aanschaffen (dit betekent opnemen in de cloud). Oké, weer 6,95 per maand erbij.
Naar nu blijkt kan ik niet eens mijn favoriete zender BBC One opnemen.....daar ga ik weer.
In hun zenderlijst staat bij enkele buitenlandse zenders dat ze niet opgenomen kunnen worden, maar dat staat niet bij BBC One.
Wat een enorme kat in de zak is mijn overstap naar Fiber gebleken. Nog 23 maanden te gaan, dan kan ik er weer van af :-(

De oplossing

Van het contract af gaat niet meer, maar zorg dan dat de diensten werken.
Ik wil net als bij mijn vorige provider al mijn zenders kunnen opnemen en tergkijken wanneer ik dat wil. Als dat niet in de cloud kan, dan iig middels een externe harde schijf.

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Mussert,

    Zoals net telefonisch besproken sluiten we voor nu de klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Mussert,

    We hebben nog een aanvulling. De reden dat u de BBC niet kunt opnemen heeft niet te maken met rechten, maar met een technisch probleem. Hier wordt op dit moment hard aan gewerkt en de verwachting is dat de opnamemogelijkheid in de nabije toekomst weer terugkeert.

    Helaas laten de overige zenders, zoals beschreven staat in onze zenders lijst, wel wat langer op zich wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  3. Auteur
    Kaatje
    Datum
    Bedankt voor de informatie, ik hoop dat het technisch probleem snel opgelost is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen