Opgelost door Fiber Nederland: Niet kunnen opnemen van o.a. BBC One
Details
Klacht
Nadat mij eerst het Fiber abonnement verkocht is met de melding dat ik mijn Humax(en) kon blijven gebruiken, heb ik een opname abonnement moeten aanschaffen (dit betekent opnemen in de cloud). Oké, weer 6,95 per maand erbij.Naar nu blijkt kan ik niet eens mijn favoriete zender BBC One opnemen.....daar ga ik weer.
In hun zenderlijst staat bij enkele buitenlandse zenders dat ze niet opgenomen kunnen worden, maar dat staat niet bij BBC One.
Wat een enorme kat in de zak is mijn overstap naar Fiber gebleken. Nog 23 maanden te gaan, dan kan ik er weer van af :-(
Gewenste oplossing
Van het contract af gaat niet meer, maar zorg dan dat de diensten werken.Ik wil net als bij mijn vorige provider al mijn zenders kunnen opnemen en tergkijken wanneer ik dat wil. Als dat niet in de cloud kan, dan iig middels een externe harde schijf.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.