Klacht Fiber Nederland: Niet leveren, maar wel beloofd

R.D.

Fiber nl zou vanaf augustus 2014(staat eveneens op de bevestigingsbrief) glasvezel leveren in Harderwijk, naar zeggen van telefoonmedewerker lukt dit niet door problemen met afleveringsafspraken met CAI harderwijk. Wij hebben ons in juli aangemeld voor een contract en kregen toen 14 dagen opzegtijd, niet wetende dat zij alsnog niet zouden leveren in oktober. wij hebben gevraagd om indicatie, deze is alsnog niet goed te geven, daarom wilde wij het contract teniet gedaan laten worden, dit was volgens hun niet mogelijk, maar intussen heeft Fiber Nl zich niet aan gemaakte afspraak gehouden, ook wordt de klacht geheel niet serieus genomen en worden wij ook niet doorgeschakeld naar iemand die meer voor ons kan doen.

het contract teniet gedaan laten worden, dus van mijn contract af

Fiber Nederland
    Geachte heer Dijk,Net als u willen wij u liever vandaag dan morgen onze diensten aan u leveren. Het klopt inderdaad dat wij hierbij afhankelijk zijn van derden. Er wordt keihard gewerkt om Harderwijk zo snel mogelijk aan te sluiten op het glasvezel netwerk maar moeten wij u nog heel even om uw geduld vragen.Met vriendelijke groet,Tom van der Linden

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?