Klacht Fiber Nederland: Niet leveren wat beloofd is

Alexjansenholleboom

Ik zou op 6 juni een glasvezel abonnement krijgen. Ondanks dat op myfiber staat dat alles is opgeleverd heb ik nog geen internet. De servicedesk zegt alleen maar dat het een bekend probleem is en kan mij niets vertellen over wanneer het is opgelost. Er is al wel 50 euro afgeschreven als aansluitkosten maar nog niets aangesloten.

Zo snel mogelijk internet en televisie en een duidelijker communicatie vanuit fiber

Beste klant,

Excuses voor het ongemak, wij zullen dit onderzoeken en zo snel mogelijk contact met u opzoeken.

Beste heer Jansen,

Wij moeten helaas vernemen dat de storing nog niet is opgelost, wij zijn hier hard mee bezig wij zullen duidelijker communiceren mochten wij meer weten over de storing.

Alexjansenholleboom
    Mooi dat jullie er mee bezig zijn, maar ondertussen duurt het al 8 dagen! Maar ondertussen moet ik nog wel betalen voor Netflix, xbox live zonder dat ik hier gebruik van kan maken. Omdat ik geen wifi heb gaat mijn internetbundel op de telefoon ook heel hard en moet ik waarschijnlijk straks data bijkopen. Dus ik vandaar dat ik geïrriteerd ben en het idee heb dat er niets bij jullie gebeurd. Ik had van een beetje bedrijf wel verwacht een storing te kunnen oplossen binnen een paar dagen.
    Beste klant,

Excuses voor het ongemak, wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opzoeken.

Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?