Opgelost door Fiber Nederland: Niet ontvangen van installatiepakket

CVR

Per 1 juli zouden mijn ouders aangesloten worden bij Fiber met een all in one pakket. Half juni heeft mijn vader door omstandigheden het installatiepakket niet tijdig bij het afhaalpunt kunnen ophalen , dit is dus weer retour gezonden naar Fiber. Nu probeert hij al sinds eind juni met talloze telefoontjes een nieuw installatiepakket toegestuurd te krijgen. Iedere keer dezelfde mededeling : ja hoor meneer, met een paar dagen heeft u het in huis, het is al aangeboden bij post NL .....niet dus. Hij heeft al sinds 1 juli geen telefoon en internet . Zelf heb ik ook al een paar keer gebeld, met hetzelfde resultaat, er is niet doorheen te komen.

Zo snel mogelijke toezending van het installatiepakket.

Fiber Nederland
    Geachte heer van Vooren,

Zoals besproken hebben wij de situatie voor u opgepakt.

Wij houden dit dossier in behandeling open om te monitoren hoe het aangegeven proces vanaf nu verloopt
    CVR
    Ongelooflijk dat na plaatsing van de klacht het zo snel opgelost kon worden, waarom niet na het eerste telefoontje, had een hoop frustratie gescheeld!

CVR

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?