Opgelost door Fiber Nederland: Niet ontvangen van installatiepakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177751
Gebruiker
CVR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 1 juli zouden mijn ouders aangesloten worden bij Fiber met een all in one pakket. Half juni heeft mijn vader door omstandigheden het installatiepakket niet tijdig bij het afhaalpunt kunnen ophalen , dit is dus weer retour gezonden naar Fiber. Nu probeert hij al sinds eind juni met talloze telefoontjes een nieuw installatiepakket toegestuurd te krijgen. Iedere keer dezelfde mededeling : ja hoor meneer, met een paar dagen heeft u het in huis, het is al aangeboden bij post NL .....niet dus. Hij heeft al sinds 1 juli geen telefoon en internet . Zelf heb ik ook al een paar keer gebeld, met hetzelfde resultaat, er is niet doorheen te komen.

De oplossing

Zo snel mogelijke toezending van het installatiepakket.

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer van Vooren,

    Zoals besproken hebben wij de situatie voor u opgepakt.

    Wij houden dit dossier in behandeling open om te monitoren hoe het aangegeven proces vanaf nu verloopt
  2. Auteur
    CVR
    Datum
    Ongelooflijk dat na plaatsing van de klacht het zo snel opgelost kon worden, waarom niet na het eerste telefoontje, had een hoop frustratie gescheeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CVR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen