Klacht Fiber Nederland: niet willen terug storten beloofd bedrag

Klachtnummer
# 90104
Gebruiker
Bloos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onlangs een zeer lange klachtenonderhandeling met Fiber gehad, wegens een fout van de colporteur. Na maanden was de uitkomst dat ik kosteloos uitgeschreven zou worden en het bedrag voor de aansluitkosten terug gestort zou krijgen op mijn rekening. Dit omdat ik nooit ben aangesloten, wegens erkende fouten aan hun kant.

onderstaande mail ter bevestiging:

Geachte heer Bloos,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

De foto`s hebben we deze keer in goede orde ontvangen.

Inmiddels hebben we uw aanvraag geannuleerd, en een verzoek ingediend de aansluitkosten die u reeds heeft voldaan aan u terug te boeken.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Maud Kelders
Fiber Nederland Klantenservice


Alleen heb ik dit bedrag nooit ontvangen. Dit zou later zijn terug gedraaid omdat het bedrijf 'kosten' zou hebben gemaakt. Dat kan kloppen alleen zijn die kosten hun fout en dus niet voor mijn rekening.

mvg
Mr Bloos

De oplossing

alsnog terug storten van het bedrag van de aansluitkosten.

3 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Bloos,Wij zullen kijken wat hier misgaat en het hopelijk snel nu definitief oplossen.MVG,Barbara de Bont
  2. Auteur
    Bloos
    Datum
    ik wacht nog steeds
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste meneer Bloos,De aansluitkosten zullen inderdaad aan u teruggestort worden. Onze excuses voor de verwarring.MVG,
    Barbarba

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen