Klacht Fiber Nederland: nog niet aangesloten sinds augustus 2014

Klachtnummer
# 101160
Gebruiker
Martijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 6 augustus aan de deur een glasvezel/tv/bellen contract afgesloten. Tot op heden zijn wij nog niet aangesloten!!!
De colporteur vertelde ons dat we binnen 2 tot 3 maanden aangesloten zouden zijn. Na 4 maanden nog niets gehoord en een brief gestuurd om contract te ontbinden op basis van nalatigheid. Dit werd niet gehonoreerd.
Tweede brief gestuurd met mededeling dat contract nietig is omdat volgens de colportagewet de naam en het bezoekadres van de colporteur én het bedrijf op de overeenkomst moet staan. (oneerlijke handelspraktijk) Hierop werd 4 weken later met een email gereageerd.
Derde brief gestuurd na ontvangen van aanmaning voor aansluitkosten. Hierop heeft fiber niet gereageerd maar de rekening via incasso gestuurd.
Op basis van nalatigheid en oneerlijke handelspraktijk is de overeenkomst nietig. Wij wachten al 2 weken op een bevestiging van ontbinding van fiber.

Gewenste oplossing

1. z.s.m. een bevestiging van ontbinding contract.
2. Intrekken van aansluitkosten en kosten incassobureau

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen