Klacht Fiber Nederland: Nog niet geholpen!

Beste Tom,

Ik heb de maand decemeber en vandaag weer chatgesprekken gevoerd, via jou site. Er wordt beloofd dit allemaal uit te zoeken en nog niks is er gebeurd.

Weer een brief van incassobureau Bos, dat ik betalen moet!
Ik eet al twee weken niet met het gedonder van jullie bedrijf en de schandelijke manier waarop jullie mensen behandelen.

Voor de duidelijkheid van overige forumers, ik heb mijn contract binnen het ontbindingscontract beeindigd en dit is niet doorgevoerd door de sluwe medewerkers van Fiber!

Ik leef met mijn kind van 30 euro per week, wat willen jullie nu dat ik in de schuldsanering terechtkom?

Gr,

Contract opgezegd, betaalde rekeningen krijg teruggestort

Fiber Nederland
    Beste Wendy, We hebben al eerder contact gehad over uw situatie. Inmiddels ligt uw situatie bij het management om te kijken of we toch iets voor u kunnen betekenen.MVG,
    Barbara de Bont
    vallon
    Hallo,Ik vind dat fijn om te horen, alleen lopen de herinneringsbrieven en de incassokosten wel op. Ik wordt hier erg zenuwachtig van.Ik werk dagelijks (lange dagen)
    vallon
    Voor 30 euro pw om boodschappen te kumnen doe en mijn dochter te kunnen onderhoude.Ik hoop op een wonder.Groet
    Fiber Nederland
    Ik moet u vragen toch nog even af te wachten.
    Prima.groet

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?