Klacht Fiber Nederland: Nummer portering (ten onrechte)

Bruin

Eind oktober na telefonisch contact van Fiber besloten een glasvezelabonnement af te sluiten bij Fiber. Toen we de mededeling kregen dat ze ons nog niet konden aansluiten omdat we geen glasvezel aansluiting hadden (dit hadden we overigens wel), tijdens de afkoelingsperiode afgezien van het abonnement en toch besloten bij onze provider Telfort Glasvezel te blijven.
-> Fiber had toen de administratie al niet op orde omdat ze niet op de hoogte waren van onze glasvezel aansluiting.
Tot onze verassing werd wel ons nummer geporteerd en kunnen we nu al ruim anderhalve maand niet via ons vaste nummer (0334563029) worden gebeld. Diverse malen contact gehad met klantenservice van Fiber en Telfort, maar het wil niet opschieten.
Nu hebben we ook schade opgelopen doordat we anderhalve maand onverwachts niet bereikbaar zijn.

Direct nummer porteren naar Telfort.
Financiële compensatie

Fiber Nederland
    Beste Arjan,Uw probleem is bij ons bekend en wij zijn reeds voor u bezig te achterhalen waar hier de schoen wringt. We gaan er van uit dat dit snel is opgelost.MVG,
    Barbara de Bont

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?